Valgfritt programfag ved Verdal videregående skole 2012-1013

torsdag 6. juni 2013

Siste innlegg: Prøveeksamen

Da har jeg kommet til at jeg skal publisere mitt siste innlegg! Litt trist, men jeg håper mine mange lesere vil titte innom i fremtiden for å mimre eller hente inspirasjon.

Den 30. april hadde vi vår siste oppgave, nemlig prøveeksamen der temaet var bevegelse. Vi fikk velge mellom to oppgaver og jeg valgte nr 2, som gikk ut på å lage en avisreportasje med overskriften ''Russen skaper bevegelse''. Vi fikk utdelt bilder og tekst som vi skulle bearbeide. Oppgaven ble utført i InDesign.


Resultat:


Vil avslutte med å si takk for meg! Det har vært et morsomt og lærerikt år hvor jeg har fått en betydelig større kunnskap i både fotografering, kamerateknikker, kompetanse i forskjellige redigeringsprogram og økt kreativitet generelt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar